Dziecie Chaosu
Temat: Monopol PKS nadal silny i branża zwarta
...firmy, których bus kursuje za cenę niewiele niższą niż PKS. - Trudno oszacować, ilu pasażerów obsługują ani na jakich trasach jeżdżą. Prawdopodobnie objęli ok. 20 % rynku. Zgodnie z prawem nie muszą składać raportów na temat swojej działalności, jeżeli w spółce pracuje mniej niż dziewięć osób - poinformował Zdzisław Szczerbaciuk, prezes Polskiej Izby Gospodarczej Transportu Samochodowego i Spedycji, który wyjawił, że Polska Izba Transportu Samochodowego, stara się badać rynek na własną rękę. - Z naszych obserwacji wynika, że na najbardziej dochodowych liniach działa po kilkunastu przewoźników - dodał.
Źródło: obywatelski.slupsk.pl/forum/viewtopic.php?t=1289
Temat: Prywatni przewoźnicy. Rozpoczynający działalność.
Teraz mozesz miec problemy bo w wielu miejscach o wpuszczeniu nowej firmy na rynek decyduje PIGstis czyli Izba Transportu skladajaca sie glównie z PKSów i niektórych prywatnych przewozników. Nie sadze zeby chcieli wpuszczac na rynek konkurencje. Poczekaj moze po wyborach cos sie zmieni.
Źródło: forum.infobus.pl/viewtopic.php?t=1171
Temat: Przyszłość PKSów - wróżenie z fusów...
...np. pomiędzy Warszawą a Mazurami za cenę niewiele niższą niż PKS. - Trudno oszacować, ilu pasażerów obsługują ani na jakich trasach jeżdżą. Prawdopodobnie objęli ok. 20 proc. rynku. Zgodnie z prawem nie muszą składać raportów na temat swojej działalności, jeżeli w spółce pracuje mniej niż dziewięć osób - mówi Zdzisław Szczerbaciuk, prezes Polskiej Izby Gospodarczej Transportu Samochodowego i Spedycji. Jak dodaje, Polska Izba Transportu Samochodowego stara się badać rynek na własną rękę. - Z naszych obserwacji wynika, że na najbardziej dochodowych liniach działa po kilkunastu przewoźników - dodaje. I wciąż im się to opłaca.
Źródło: forum.infobus.pl/viewtopic.php?t=1874