Dziecie Chaosu

Temat: Skandynawskie Linie Lotnicze SAS
...A330, A340, A321, Boeing 737, MD-81/82. Skandynawskie Linie Lotnicze SAS są obecne w Polsce od 1957 roku. SAS jest jednym z członków założycieli sojuszu "Star Alliance", który powstał w 1997 r jako zintegrowana międzynarodowa sieć transportu lotniczego. POŁĄCZENIA Z POLSKI: Gdańsk – Kopenhaga Gdańsk - Oslo Kraków – Kopenhaga Kraków - Oslo (do 11.01.2009) Poznań – Kopenhaga Warszawa – Kopenhaga Warszawa - Oslo (do 28.03.2009) Wrocław – Kopenhaga (trasę obsługuje linia Cimber Air) INFOLINIA: - Warszawa +48 22 8500500 czynne od poniedziałku do piątku od 9.00 do 17.00, +48 22 6503464 czynne od poniedziałku do piątku i w niedziele od 06.30 do 19.30 oraz w soboty od 6.30 do 16.30, - Gdańsk +48 58 3481239 czynne od poniedziałku do soboty od 5.45 do 17.45 i w niedziele od 10.00 do 17.45, - Poznań +48 61 8475036 czynne od poniedziałku do piątku...
Źródło: travelforum.pl/showthread.php?t=2822



Temat: Tylko Dla Kierowcy
...wiele tuneli i wiaduktów. Lokalne szosy nadal jednak wiodą często nad groźnie wyglądającymi przepaściami. Śnieg zaczyna tu padać już często w końcu września, sporo dróg jest okresowo zamykanych, w tym nawet Arctic Highway, autostrada na północy kraju. Autostrad jest tylko ok. 200 km, ale oprócz nich płacić trzeba za przejazd wieloma tunelami, mostami i odcinkami dróg, takimi jak obwodnice Oslo (ok. 20 NOK - 9 zł), Bergen i Trondheim. Warszawa - Oslo (przez Rostok, MalmĂś), 1573 km (autostradą 1202 km), 18 godz., paliwo 163 euro (628 zł), opłaty drogowe 46 euro (177 zł) 1.dopuszczalna prędkość: teren zabudowany/drogi (- drogi główne, ekspresowe) /autostrady 50/80/90 - 100 km/h 2.ceny paliw: Pb 95/Pb 98/diesel. Średnia na stacjach benzynowych w całym kraju - mogą być znaczne różnice regionalne 11,60/12,05/10,70 NOK/l (5,43/5,66/5,03 zł/l) 3. obowiązek...
Źródło: travelforum.pl/showthread.php?t=2118


Temat: Screeny z gier cz. 2
No to teraz ja ETS - Trasa Warszawa - Oslo Interior Mana od Rico
Źródło: forumsamochodowe.biz/viewtopic.php?t=38670


Temat: Norwegian Air Shuttle
Tanie bilety od: Warszawa- Birmingham 100zł Warszawa - Rzym 192zł Warszawa - Sztokholm 100zł Warszawa - Ateny 192zł Warszawa - Kopenhaga 100zł Warszawa - Bergen 147zł Warszawa - Oslo 147zł Warszawa - Monachium 100zł Warszawa - Stavanger 147zł Warszawa - Alicante 286zł Warszawa - Malaga 286zł Gdańsk - Oslo 135zł Kraków - Oslo 136zł Kraków - Sztokholm 89zł Szczecin - Oslo 118zł http://www.norwegian.no/sw22123.asp
Źródło: travelforum.pl/showthread.php?t=1279


Temat: Norwegian Air Shuttle
...na nim, uruchamiając trzy nowe trasy. Wierzymy, ze nowe połączenia z Warszawy i Krakowa zostaną bardzo dobrze przyjęte. Kontynuujemy strategię zrównoważonego rozwoju, której konsekwentna realizacja pozwala nam uruchamiać kolejne połączenia, a jednocześnie osiągać rentowność, co wyróżnia nas spośród wielu innych, nie tylko tanich, linii lotniczych. Zwiększamy częstotliwość rejsów na najważniejszych trasach, takich jak Warszawa - Oslo, Warszawa - Paryż czy Gdańsk - Oslo, licząc na dalszą ekspansję w segmencie podróży służbowych. Ta grupa klientów szczególnie docenia nas za atrakcyjne taryfy biznesowe. Również za to, że latamy na główne lotniska, oferujemy połączenia z częstotliwością do trzynastu razy w tygodniu, mamy najwyższy w Europie limit bagażu podręcznego 15 kg i najwyższy limit bagażu głównego (40 kg). Norwegian, czołowy...
Źródło: travelforum.pl/showthread.php?t=1279


Temat: PLL LOT...
...np. z Wrocławia do Brukseli czy z Gdańska do Hamburga. Z letniego rozkładu lotów znikną połączenia z Warszawy do Oslo, Wenecji i Lyonu, a możliwe, że także do Stuttgartu. Gazeta dotarła do informacji, z których wynika, iż połączenia o których mowa, przyniosły spółce znaczące straty. Rekordowo nieopłacalne były rejsy Warszawa - Dublin, które dały prawie 8 mln zł straty. Trasa Warszawa - Lyon kosztowała spółkę 3,3 mln zł, natomiast Warszawa - Oslo 6,4 mln zł. Połączenie na trasie Gdańsk - Hamburg przyniosło ponad 670 tys. zł strat. LOT ponosi straty przede wszystkim dlatego, iż na rynku pojawiła się konkurencja tanich linii lotniczych. Drugim powodem słabej formy są rosnące ceny paliwa. Polskie narodowe linie pierwszy raz od 6 lat tracą także na trasach transatlantyckich. W zeszłym roku firma straciła nad Atlantykiem ponad 27 mln zł. Jeśli chodzi o połączenia do...
Źródło: travelforum.pl/showthread.php?t=1551


  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • przykominku.pev.pl